Društvo

ПРОМОТИВНА КАМПАЊА ТУРИСТИЧКЕ ОРГАНИЗАЦИЈЕ НИШ У ЧАЧКУ

“БИРАМ СРЦЕМ, БИРАМ НИШ”

Пратећи летњу туристичку кампању Туристичке организације Србије  “Бирам срцем, бирам Србију”, Туристичка организација Ниш (ТОН) креирала је промотивну кампању под називом “Бирам срцем, бирам Ниш“, којом се већ представила у неким градовим Србије, а прошлог петка и у Чачку.

Поред тога што је Ниш познат као град богатог културно-историјског наслеђа, са акцентом на јединствен доживљај који туристима може да пружи обилазак споменика, као што су археолошко налазиште Медијана, Тврђава, Ћеле Кула и аутентично сачуван логор “12. фебруар” из Другог светског рата, гости могу да уживају и у бројним природним лепотама. У граду фестивала и доброг провода одржавају се и бројни догађаји из домена активног одмора и екстремних спортова, на локацијама у околини града, које издвајају Ниш као пожељну дестинацију за “активни одмор” и адреналин спортове.

– Знамо да је савремени туриста променио интересовање и да сви сада желимо да продужимо боравак у природи. А нетакнута природа у околини Ниша, посебно Јелашничка, Сићевачка клисура, нуде бројне програме за наше туристе. У области активног одмора позивамо туристе и на рафтинг и параглајдинг, обилазак Церјанске пећине, једне посебне пећине, посебног вида туризма, односно, дивљег пећинарења које сваког туристу остави без даха. Наравно, у нашем граду је богата гастрономска понуда и незаборавно уживање у нишком мераку, ресторанима, кафанама и музици – рекла је в. д. директора Туристичке организације у Нишу др Драгана Петковић, нагласивши да ова јавна установа има одличну сарадњу са Туристичком организацијом Чачка.

Директор ТОЧ-а Војин Јаковљевић, такође је истакао да ове две туристичке организације имају дугогодишњу и успешну сарадњу: 

– Туристичка организација Чачка је прва покренула индивидуалне посете, у виду промоција по Србији. Драго нам је што су неке туристичке организације и регионалне туристичке организације кренуле нашим стопама да организују своје индивидуалне промоције у другим градовима. Нашим истраживањем тржишта, дошли смо до података да би Туристичка организација Чачка требало да буде мало активнија на тржишту источне и јужне Србије, тако да смо наше посете започели баш у Врању, Лесковцу и Нишу.

Поред тога што је Ниш центар конгресног туризма у Србији, овај град је данас значајан индустријски, трговински центар, место сусрета источне и западне културе, али и раскрсница путева. Међутим, постаје и град младих, због бројних фестивала. Овог лета биће одржани бројни догађаји и манифестације (које се издвајају својим квалитетом, што обогаћује туристичку понуду), поштујући све мере заштите од вируса. Током предстојећег периода у Нишу ће бити организоване манифестације са дугом традицијом, попут xез фестивала “Нишвил”, као и “Филмски сусрети”.

– Осим у Србији, уколико епидемиолошке мере буду дозвољавале и границе буду отворене, овај караван ћемо наставити и у региону. У септембру нас очекују промоције у Словенији, Хрватској, Бугарској и Македонији. На овај начин настављамо са сарадњом са нашим партнерским туроператорима у региону и припремамо се за сезону у следећој години – најавила је Драгана Петковић.

Н. Р.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.