LIDL NEĆE POVEĆAVATI CENU BELOG HLEBA: OSTAJEMO NA 58,99 RSD, POTROŠAČI PRIORITET
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500 g, bez obzira na najnoviju odluku Vlade Republike Srbije kojom je prestalo važenje uredbe o ograničenju visine cene osnovnih životnih namirnica i korekcije uredbe o obaveznoj proizvodnji i prometu hleba od brašna T-500.

Ova odluka predstavlja izraz dugoročne posvećenosti kompanije Lidl Srbija očuvanju kupovne moći građana i zaštiti porodičnih budžeta.
„Hleb je namirnica koja je deo svakodnevne kupovine i verujemo da odluka o tome da se cena belog hleba ne povećava predstavlja ne samo finansijsku, već i simboličnu poruku kompanije da smo tu za naše potrošače svakoga dana, da ispunimo obećanje dato još prilikom ulaska na tržište Srbije. Poslovnu strategiju koja potrošačima garantuje najbolji odnos cene i kvaliteta, bez obzira na tržišne okolnosti, Lidl će i ubuduće dosledno slediti, nudeći kupcima najpovoljniju potrpšačku korpu proizvoda uporednog kvaliteta.“, poručila je rukovodilac sektora Corporate Affairs u Lidlu Srbija Marija Kojčić.
Lidl istrajava i u svojoj nameri da potrošačima pruži stalno povoljne cene pažljivo odabranog asortimana proizvoda, znajući da konkurentne cene i van promotivnih perioda pomažu građanima u stabilnom planiranju kućnog budžeta. Shodno tome, Lidl Srbija će i ubuduće pažljivo pratiti potrebe potrošača i svoje poslovanje usmeravati u skladu s interesima građana, čime nastavlja da neguje odnos poverenja koji u Srbiji gradi od otvaranja prvih prodavnica.
Podsećamo, Vlada Republike Srbije usvojila je ranije odluku o prestanku važenja uredbe o ograničenju visine cena osnovnih životnih namirnica, kao i korekcije uredbe o obaveznoj proizvodnji i prometu hleba od brašna T-500, kojom je cena hleba „sava“ sa 59 korigovana na 62 dinara.
PR tekst
Foto: Lidl Srbija
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 14.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 595.000 zaposlenih. Švarc Grupa je u 2024. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 175,4 milijarde evra – njihov jedinstveni ekosistem im omogućava da pokriju ceo ciklus vrednosti: od proizvodnje i maloprodaje do reciklaže i digitalizacije. Svojim svakodnevnim aktivnostima Švarc Grupa preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 78 prodavnica u 45 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.