Društvo

MODNA KUĆA „P….S….FASHION“ PRIMER DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI – ZA POMOĆ I PODRŠKU U EPIDEMIJI 11 MILIONA DINARA

Od samog početka epidemije u Srbiji, modna kuća „P….S….fashion“, kao društveno odgovorno preduzeće, uključila se u brojne humanitarne akcije, od donacija zaštitnih maski, skafandera do posteljina i spavaćica za čačansku Opštu bolnicu. Ukupna vrednost donacija za proteklih devet meseci je oko 11 miliona dinara.

Na samom početku epidemije, za samo dve nedelje, zaposleni su uspeli da sašiju više od 15.000 zaštitnih maski, koje su donirali raznim ustanovama i udruženjima u celoj Srbiji, pre svega bolnicama, domovima zdravlja, službama hitne pomoći, kliničkim centrima, Civilnoj zaštiti, centrima za socijalni rad, BELhospice-u, NURDOR-u, zaposlenima u javnim preduzećima „Vodovod“, „Komunalac“, sudovima, domovima za brigu o starim i napuštenim licima, Narodnom frontu, SOS Dečjem selu, kao i volonterima širom Srbije… Sašili su i poklonili 400 zaštitnih odela/skafandera za zdravstvene radnike čačanske bolnice i drugih zdravstvenih ustanova u našem gradu. U Bolnicu su ubrzo stigle i nove posteljine, namenjene za Porodilište i Odeljenje ginekologije, zajedno sa novim spavaćicama za buduće ili novopečene mame. “Svaka čast, dobri ljudi!”,”Dobro se dobrim vraća”, “Ljubav za ove marljive ruke i predivan gest”… – samo su neke od reakcija zahvalnih ljudi.

Nizale su se i druge akcije pomoći i podrške onima kojima je ove godine ona bila potrebna: sportske manifestacije, košarkaški i fudbalski turniri, humanitarne licitacije, u novcu, vrednosnim vaučerima, garderobi, novogodišnjim paketićima, ukupne vrednosti od tri miliona dinara.

Pored toga, još dva miliona dinara, što je godišnji prihod od naplate papirnih kesa, opredelili su za kupovinu sadnica i sam proces sađenja na teritoriji Srbije. Kao strateški ekološki orijentisana kompanija, svoje aktivnosti su oduvek usmeravali ka očuvanju prirode i apelovanju na svest o značaju ove teme.

Zahvaljujući sponzorstvu od šest miliona dinara, Košarkaški klub “Borac” ponovo je dospeo u sam vrh timova sa najvećom posetom u Srbiji.

– Budući da se epidemiološka situacija pogoršava, želeli smo da naši zdravstveni radnici budu što bolje opremljeni, kako bismo obolelim sugrađanima obezbedili negu koja im je neophodna u bolničkom lečenju. Pod sloganom “čuvajmo jedni druge” naše aktivnosti su tokom celog trajanja ove epidemiološke krize okrenute ka prevenciji i zaštiti zdravlja kako naših zaposlenih, tako i u svim ostalim segmentima u kojima smo u mogućnosti da pomognemo – izjavila je Jelena Karanac, Marketing i PR menadžer modne kuće „P….S….fashion“.

Umesto zahvalnosti svih onih koji bi je ovde glasno iskazali i u ime svih njih, objavili smo ovaj tekst.

Priredila: V. T.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.