Od samog početka epidemije u Srbiji, modna kuća „P….S….fashion“, kao društveno odgovorno preduzeće, uključila se u brojne humanitarne akcije, od donacija zaštitnih maski, skafandera do posteljina i spavaćica za čačansku Opštu bolnicu. Ukupna vrednost donacija za proteklih devet meseci je oko 11 miliona dinara.
![](https://i2.wp.com/www.caglas.rs/wp-content/uploads/2020/12/SF_2046-683x1024.jpg?resize=553%2C829&ssl=1)
![](https://i1.wp.com/www.caglas.rs/wp-content/uploads/2020/12/ps-768x1024.jpg?resize=640%2C853&ssl=1)
Na samom početku epidemije, za samo dve nedelje, zaposleni su uspeli da sašiju više od 15.000 zaštitnih maski, koje su donirali raznim ustanovama i udruženjima u celoj Srbiji, pre svega bolnicama, domovima zdravlja, službama hitne pomoći, kliničkim centrima, Civilnoj zaštiti, centrima za socijalni rad, BELhospice-u, NURDOR-u, zaposlenima u javnim preduzećima „Vodovod“, „Komunalac“, sudovima, domovima za brigu o starim i napuštenim licima, Narodnom frontu, SOS Dečjem selu, kao i volonterima širom Srbije… Sašili su i poklonili 400 zaštitnih odela/skafandera za zdravstvene radnike čačanske bolnice i drugih zdravstvenih ustanova u našem gradu. U Bolnicu su ubrzo stigle i nove posteljine, namenjene za Porodilište i Odeljenje ginekologije, zajedno sa novim spavaćicama za buduće ili novopečene mame. “Svaka čast, dobri ljudi!”,”Dobro se dobrim vraća”, “Ljubav za ove marljive ruke i predivan gest”… – samo su neke od reakcija zahvalnih ljudi.
Nizale su se i druge akcije pomoći i podrške onima kojima je ove godine ona bila potrebna: sportske manifestacije, košarkaški i fudbalski turniri, humanitarne licitacije, u novcu, vrednosnim vaučerima, garderobi, novogodišnjim paketićima, ukupne vrednosti od tri miliona dinara.
Pored toga, još dva miliona dinara, što je godišnji prihod od naplate papirnih kesa, opredelili su za kupovinu sadnica i sam proces sađenja na teritoriji Srbije. Kao strateški ekološki orijentisana kompanija, svoje aktivnosti su oduvek usmeravali ka očuvanju prirode i apelovanju na svest o značaju ove teme.
![](https://i0.wp.com/www.caglas.rs/wp-content/uploads/2020/12/IMG-1f9dc2e51b424fe18b89f92934739397-V-768x1024.jpg?resize=640%2C853&ssl=1)
Zahvaljujući sponzorstvu od šest miliona dinara, Košarkaški klub “Borac” ponovo je dospeo u sam vrh timova sa najvećom posetom u Srbiji.
– Budući da se epidemiološka situacija pogoršava, želeli smo da naši zdravstveni radnici budu što bolje opremljeni, kako bismo obolelim sugrađanima obezbedili negu koja im je neophodna u bolničkom lečenju. Pod sloganom “čuvajmo jedni druge” naše aktivnosti su tokom celog trajanja ove epidemiološke krize okrenute ka prevenciji i zaštiti zdravlja kako naših zaposlenih, tako i u svim ostalim segmentima u kojima smo u mogućnosti da pomognemo – izjavila je Jelena Karanac, Marketing i PR menadžer modne kuće „P….S….fashion“.
Umesto zahvalnosti svih onih koji bi je ovde glasno iskazali i u ime svih njih, objavili smo ovaj tekst.
Priredila: V. T.