Ivanjica Region

ЗАШТИТИТЕ СЕ УПОЗНАЈУЋИ СВОЈА ПРАВА

-Представници Саветовалишта потрошача (фото: Ј.С.) 

Представници регионалног Саветовалишта потрошача Шумадије и западне Србије из Крагујевца одржали су прошле седмице едукативни семинар у Дому културе. Циљ посете је био упознавање грађана са основним правима у области заштите потрошача.

     На основу разговора са потрошачима у различитим градовима примећено је да не постоји довољна заинтересованост за упознавање са правима чиме би се избегли евентуални проблеми. Зато су у својеврсној мисији, а уз подршку Министарства трговине, туризма и телекомуникација, истакао је менаџер регионалног Саветовалишта за потрошаче у Крагујевцу, Зоран Николић.

     -Када се нешто деси онда лечимо последице и то увек буде проблем. Зато је најбоље да знамо своја права. Рецимо да је рок за рекламацију две године или како се рекламира рачун и слично. Не бих могао у потпуности да се сложим са оним да је муштерија увек у праву. Треба бити објективан и реалан. Треба поштовати потрошача, али није нужно увек у праву. Довољно је да се поштује законски минимум и имаћемо задовољне потрошаче који ће се враћати својим трговинама, плаћати своје обавезе на време. Јер, подсетићу да није реално да добијемо неку робу, услугу а да не платимо. Морамо да научимо да је прошло време тог неплаћања. А за социјално угрожене категорије становништва треба да постоји посебан фонд како би се субвенционисали такви потрошачи. Морамо се информисати јер само информисан потрошач је прави потрошач. Обезбедили смо приручник о Закону о потрошачима, који остављамо у свим јавним институцијама, али имамо и на нашем јутјуб каналу „Потрошачки буквар“ где су у краткој форми објашњене најзначајније ствари, нагласио је Николић.

     На састанак су позвани и представници ЈКП чији је оснивач локална самоуправа како би се додатно размотрила сва отворена питања из области пружања услуга грађанима. На тај начин поспешује се развој услуга и даље утиче на њихов квалитет. По тврдњама представника регионалног саветовалишта, из Ивањице добијају доста рекламација и притужби из различитих области, али не и у вези са комуналним предузећем.

                                                                                                                        Ј.С. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.