Društvo

BESPLATNE eRAČUNE OMOGUĆAVA SERVIS MOJ-eRAČUN

Besplatni eRačuni firmama tokom vanredne situacije prouzrokovane korona virusom

Servis Moj-eRačun omogućava svim poslovnim subjektima koji do sada nisu prešli na bespapirno poslovanje i uveli eRačun da se u narednom periodu registruju na servis i potpuno besplatno šalju eRačune za vreme trajanja vanredne situacije prouzrokovane korona virusom.

Kao društveno odgovorna kompanija, nastavno na preporuke Ministarstva i Vlade Republike Srbije za uvođenje dodatnih mera opreza za sprečavanje širenja zaraze koronavirusom, servis Moj-eRačun priključio se aktivnostima sprečavanja širenja bolesti na takav način da su omogudili poslovnim subjektima u Srbiji da papirno poslovanje, koje podrazumieva fizičku razmenu dokumenata i poštansko slanje računa, besplatno zamene eRačunom, odnosno digitalnim načinom dostave računa, što je sigurnije za zdravlje njihovih zaposlenih i poslovanje u celini, kao i za sigurnost njihovih komitenata.

Firmama koje do sada nisu koristile eRačune, ali se od 16. Marta 2020 registruju na servis Moj-eRačun, biće omogudeno besplatno slanje eRačuna tokom perioda vanredne situacije uzrokovane korona virusom (sve do prestanka opasnosti od širenja zaraze korona virusom i obustavljanja vanredne situacije), besplatno postavljanje radnog procesa razmene eRačuna, pristup servisu sa bilo koje lokacije (moguć rad od kuće), status primljenih i poslatih eDokumenata u realnom vremenu, pomoć kod preuzimanja i slanja eRačuna, pouzdana dostava s povratnom informacijom i veća likvidnost zbog tačnog vremena dostave računa.

S obzirom na to da je preporuka Ministarstva i Vlade Republike Srbije da se izbegavaju aktivnosti u većim grupama ljudi, apelujemo na kompanije da svoje poslovanje prilagode nastalim okolnostima i maksimalno digitalizuju poslovne procese kako bi nastavili kvalitetno raditi i kako bi u što manjoj meri korona virus uticao na zdravlje svih uključenih strana, kao i na uspešnost njihovog poslovanja.

Dodatna pomoć postojećim korisnicima

Postojećim korisnicima servis Moj-eRačun omogućio je dodatnu tehničku podršku u slučaju rada od Kuće, s obzirom na to da je pristup uslugama servisa moguć sa bilo koje lokacije. U slučaju da preduzeća ne koriste uslugu eArhiva ili nisu upoznata kako joj mogu pristupiti sa mobilnog uređajem i li kućnog računara, kako pretraživati primljene i poslate eRačune ili kako osigurati pristup eArhivi drugim zaposlenima, tehnička služba servisa Moj-eRačun biće dostupna za postavljanje radnih procesa i on-line ili telefonske konsultacije tokom celog perioda za vreme vanredne situacije, isto kao i do sada.

Podsećamo da je Ministarstvo i Vlada Republike Srbije izdala jasne smernice za pridržavanje mera za sprečavanje širenja bolesti uzrokovane korona virusom za poslodavce i da je poslat apel svim građanima kao i Privredi Srbije za odgovorno ponašanje i sprovođenje mera samozaštite, kao i zaštite sopstvenog zdravlja i zdravlja naših porodica i drugih sugrađana.

Aktivaciju direktno možete zahtevati na linku https://www.moi-eracun.rs/cms/zatrazite-ponudu/

Ako Vam treba savet ili podrška, kontaktirajte nas pozivom na brojeve:

+381 66 8103056

+381 66 8103053

+381 64 8893033

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.